【祝】オーストラリア渡航!!

こんにちは〜!

7月5日にオーストラリアのケアンズ渡航しました。

自己紹介にある一つ目の夢の海外留学を開始することが出来ました。

 

今の心境は、I'm so excited!!! て感じですね。

アイルランド人のホストファザーとニュージーランドのホストマザー、

あとスイス人のホストスチューデントの4人で、1ヶ月のホームステイ生活が始まりました。

気持ちが自由に伝えられずに、苦戦しながら会話をしていますが、

その不自由さを楽しみたいかなと、気楽な気持ちで生活していこうかと思います。

 

半年間はケアンズにいるので、ケアンズの情報を発信していきます。

(サボらずにね、、、)

 

 

Hello!

I traveled to Australian Ciarns on July 5.

I could start a first dream study abroad in self introduction.

 

I think that my feeling right now is what I'm so excited.

My homestay life for a month bigins with Irish host father, New Zealander host mother and swiss host student. 

It's hard for me to speak to them because I couldn't tell them my feeling very well. 

But I think I will enjoy with this inconvinece and spend my homestay life without worries.

 

I will offer information of Ciarns without skipping because I will stay in Ciarns.

 

かなやす